Proces sprzedaży od telefonu po obsługę

Proces sprzedaży można porównać do wieloetapowego rajdu, w którym nie tylko bierze udział kierowca ale również pilot, mechanicy i serwis, którzy wszyscy razem tworząc zespół wykonują pozornie różne prace  tak dążą do jednego celu jakim jest wygrana wyścigu. Ta metafora w świetny sposób opisuje to czym tak naprawdę jest proces sprzedaży czyli wieloetapowy i wielowymiarowy proces w którym istotny udział ma nie tylko handlowiec/sprzedawca ale również każdy pracownik będący odpowiedzialny za obsługę klienta. Świadomość każdej osoby w firmie jako ważnego elementu w procesie sprzedaży powoduje zmianę na poziomie postawy względem szeroko rozumianej sprzedaży. Prawidłowo ułożony proces sprzedaży zaczynając od pierwszego telefonu po współpracę podczas finalizacji  i obsługi klienta  jest kluczem do osiągania długoterminowych sukcesów. 

Dzięki temu szkoleniu nauczysz się: 
  • Jak budować proces sprzedaży
  • W jaki sposób sprzedawać proces a nie jedynie produkt
  • W jaki sposób odpowiadać na potrzeby klienta
  • W jaki sposób angażować inne działy w proces sprzedaży